4 апреля 2014 г.

Поновлення електроних ключів для звітності

Як я написав у минулому повідомленні, однією з проблем, які в мене виникли під час подання звіту за 1-й квартал 2014 платника єдиного податку, був електронний ключ, термін дії якого закінчився.

Я його отримав у лютому 2013 року і тоді видавали ключі, які зараз називають "старими", термін дії яких - 1 рік. Зараз видають "нові", термін дії яких 2 роки.


Алгоритм отримання ключа, як я вже зазначав, не змінився:
  1. Звертаєтесь у спеціалізовану службу.
  2. Отримуєте ключ.
  3. Отримуєте свій сертифікат.
  4. Налаштовуєте програму або сервіс, якими підписуєте електронні документи (звіти, наприклад), на використовування цього сертифікату.
  5. Оформлюєте (повторно) договір з податковою на прийняття електронних документів.
Усі ці кроки я описував у торічних повідомленнях:
Процедура отримання ключів не змінилася. Заповнюєте просту реєстраційну картку, звертаєтесь до служби. Я отримував безкоштовні ключі в Акредитованому центрі сертифікації ключів при Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів (АЦСК ІДД). Звичайно є альтернативи і ключі можуть бути небезкоштовними.

Нижче я повторю список того, що потрібно для отримання ключів (це з мого торічного повідомлення):
  1. Оберіть центр сертифікації ключів.
  2. Завантажте, роздрукуйте та заповніть Реєстраційну картку в двох екземплярах. (Про всяк випадок, роздрукуйте ще декілька пустих.)
  3. Зробіть копію паспорту.
  4. Зробіть копію ідентифікаційного коду
  5. Візьміть з собою паспорт
  6. Візьміть с собою флешку або CD-R
  7. Завчасно придумайте пароль для ключа
Після того, як ви отримали ключ - два файли Key-6.dat та Key-12.dat вам ще потрібно буде:
Про це я напишу у наступних повідомленнях.

Комментариев нет:

Отправить комментарий