6 апреля 2014 г.

Сертифікати для електронної звітності

У минулому пості я написав про те, як я отримав нові ключі для електронної звітності замість старих, термін дії яких закінчився.

Але це не все. Окрім ключів вам потрібно отримати ще сертифікати.

В Акредитованому центрі сертифікації ключів при Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів (АЦСК ІДД), де я отримав ключі, сертифікати зазвичай не дають. Вам потрібно їх отримати самостійно з їх сайту, а потім налаштувати програму або сервіс, якою ви електроні документи підписуєте, на роботу з цими сертифікатами.


(До речі, є програма, за допомогою якої, ви можете самостійно згенерувати собі ключі, а також сертифікати. Це - чудово, але - як виявилося - вам все одно прийдеться йти до Центру, аби вони зареєстрували ці ваші ключі та сертифікати. Тому я вирішив не користуватися цією програмою, а робити все на місці у самому Центрі.)

Повторю: це стосується лише тих, хто отримував безкоштовні ключі в АЦСК ІДД.
  1. Зайдіть на сайт АЦСК ІДД на сторінку пошуку сертифікатів.
  2. Введіть свої дані - я зазвичай використовую свій ідентифікаційний код - в необхідні поля  та натисніть кнопку "Пошук".

  3. В результатах пошуку, натисніть дві кнопки завантаження напроти слів "Сертифікат", щоб завантажити собі на комп'ютер ці сертифікати.

Зауважу:
  • завантажити треба обидва сертифіката
  • в Google Chrome сертифікати можуть зберегтися з дивними назвами, тому використовуйте інші браузери, наприклад Mozilla Firefox
  • файли сертифікатів мають носити ваші прізвище, ім'я та по-батькові щось на кшталт "Петренко_Петро_Петрович_1.cer" та "Петренко_Петро_Петрович_2.cer"
Отримавши сертифікати вам потрібно імпортувати (додати) їх  програму або в сервіс за допомогою яких ви підписуєте на надсилаєте до податковою ваші звіти та інші електронні документи.

Якщо ви користуєтесь з цією метою, як і я, програмою "Єдине вікно подання електронної звітності", то вам просто треба скопіювати ці два файли в теку certificates в теці самої програми. За замовчанням це такий шлях: c:\edzv\certificates\.

Далі вам потрібно підписати договір з податковою про визнання електронних документів. Про це - в наступному повідомленні.

Комментариев нет:

Отправить комментарий