4 апреля 2014 г.

Електронна декларація платника єдиного податку за 1-й квартал 2014 року (3-я група, 5%)

Починаючи з квітня минулого року я щоквартально подавав звіт платника єдиного податку в електронній формі. І кожного разу в мене виникали якісь проблеми. Звичайно, я їх вирішував. Цього разу, коли я спробував подати звіт за 1-й квартал 2014 року, в мене виникла ціла низка проблем.

Тому цього разу я більш зосереджусь на тому, як я подолав усі ці проблеми. Тобто тема "Як здати електронну декларацію про доходи за 1-й квартал 2014 року платника єдиного податку (3-я група)" буде присвячена саме цім проблемам.

Взагалі вся ця електронна звітність починає мене нервувати. Раніше що треба було робити? Береш форму, надруковану на папері, заповнюєш її ручкою від руки, йдеш до своєї податкової та здаєш.

І хоча зараз створення, надсилання та отримання підтвердження займає лічені хвилини, все, що ти робиш до цього, може тривати більше, ніж тоді, коли подавав декларацію у паперовому вигляді.


У цьому повідомленні я коротенько опишу все, що трапилося та як я все це вирішив. А у наступних - більш детально опишу кожен випадок.

По-перше, новий звіт я сформував у програмі "ОПЗ Податкова звітність", як я це робив вже цілий рік. І так, спочатку я завантажив та встановив останню її версію. На той момент це була версія 1.30.34.

Тут проблем не виникло. Вони почалися далі.

По-друге, я перевірив, чи є нова версія програми "ДПС Захист звітності", якою я теж користувався рік для підписування звітів та інших документів та для їх надсилання до податкової.

Але тут виникла проблема №1. Програму виключили зі списку тих, якими можна користуватися для підпису та надсилання звітів.

По-третє, я все ж таки вирішив нею скористатися.

Але тут виникла проблема №2. Мій електронний ключ, який я отримав в лютому минулого 2013-го року, перестав працювати. Закінчився термін його дії. (Це так званий "старий ключ", термін дії якого лише 1 рік. Нові ключі мають діяти 2 роки.)

Таким чином я мав:
  1. отримати новий ключ і знову все налаштувати вже з ним,
  2. підібрати собі нову програму або сервіс для підпису та надсилання звітів до податкової замість "ДПС Захист звітності".
Якщо коротко, то:
  1. Ключ я отримав швидко та без проблем. Допомогло мені моє старе повідомлення про отримання електронних ключів. В принципі, тут нічого не змінилося. Також знову оформив договір з податковою про прийняття електронних документів.
  2. Замість "ДПС Захист звітності" я скористався програмою "Єдине вікно подання електронної звітності" версії 1.3.0. Це та ж сама програма "ОПЗ Податкова звітність" в яку додали функціональність програми "ДПС Захист звітності". Два-в-одному. На цей час - це тестова версія. Як на мене - працює нормально, лише питання до зручності її інтерфейсу. (Про неї можна почитати тут на форумі, а завантажити з офіційного сайту тут).
Таким чином, проблеми я вирішив і звіт я здав.

У наступних повідомленнях я опишу більш детально усі ці пригоди. Може комусь стане в нагоді.

4 комментария:

  1. Я вже рік робила звіт в ОПЗ Податкова звітність і надсилала за допомогою інтернет програми IFIN Zvit. Та тепер, коли хочу надіслати податкову декларацію платника єдиного податку, імпортовану з ОПЗ, IFIN каже, що необхідно перейти на платний тариф....Не розумію чи це вони поступово переводять користувачів на платні послуги чи їм подобається "голову морочити" платникам податків зі звітністю...
    Повністю згідна з Вами про те, що попри розрекламоване швидке подання електронної звітності спочатку потрібно посидіти не одну годину над проблемами, які виникають під час надсилання звітів.

    ОтветитьУдалить
  2. Користуйтеся програмою "Єдине вікно подання електронної звітності". Незважаючи на її недоліки, звіт з нею можна все ж таки здати :). Я до речі сам звіт створив у програмі "ОПЗ Податкова звітність", потім перекинув xml файл звіту з неї у відповідну папку програми "Єдине вікно подання електронної звітності" і надсилав вже останньою.

    ОтветитьУдалить
  3. Створила звіт в програмі "Єдине вікно подання електронної звітності", але підписати на жаль не змогла, вибиває помилку сценарія:(
    Помилка: Object doesn't support this property or method. Хотіла завантажити сертифікати в програму, вибиває ту саму помилку...

    ОтветитьУдалить
  4. Я теж мав таку помилку, але на жаль не пам'ятаю, як її виправив. Можна спробувати таке: 1) у вас має бути остання версія msxml (6.0 здається остання версія) 2) налаштування свого підприємства (Налаштування захисту/Профіль підприємства) 3) сам звіт - зробіть перевірку (меню Контроль) та в самому звіті деякі поля не можна залишати пустими (Кількість працівників, напр.) 4) Самі сертифікати мають термін придатності. Деякі нюанси я описував тут http://5kopeek.blogspot.com/2014/04/signing-agreement-about-accepting-electronic-documents.html, хоча там дещо інша тема.

    Можна ще спробувати Електронний кабінет (http://kpp.minrd.gov.ua/Publish/PublishedApp.aspx), я минулого разу через нього подавав звіт. Там є свої нюанси, але можна розібратися.

    ОтветитьУдалить