7 апреля 2014 г.

Укладення договору про визнання електронних документів

Після того, як ви отримали електронні ключі та свої сертифікати, вам потрібно укласти договір з податковою службою про визнання електронних документів.

Навіть якщо ви поновили свої ключі, як я (а фактично отримали нові), вам потрібно цей договір переукласти.

Так як я користуюсь програмою "Єдине вікно подання електронної звітності", то процедуру укладення цього договору я наведу на її прикладі. У інших програмах та сервісах має буде щось подібне до цього.


По-перше, якщо коротко, то налаштування програми "Єдине вікно подання електронної звітності" подібне до:
  1. Налаштування програми "ОПЗ Податкова звітність". (Вам потрібно буде створити свою фізичну (або юридичну) особу: Сервіс / Персональні параметри.)
  2. Налаштування програми "ДПС Захист зітності". (Вам потрібно додати своє підприємство: Налаштування захисту / Профіль підприємства.)
Не розписую детально, бо кроки майже один-в-один. Просто там було дві програми, а зараз - одна. (Якщо буде час - опишу більш детально.)

По-друге, після установки програми "Єдине вікно подання електронної звітності", коли ви спробуєте створити будь-який новий документ (Документ / Новий...), то це у вас не вийде. Тому що в цій програмі, на відміну від тієї ж "Податкової звітності", необхідні документи (шаблони) потрібно явно вибрати для списку.

Для укладення нашого договору, вам потрібно вибрати для списку нових документів шаблон цього договору:
  1. Відкрийте "Довідник документів" (Довідники / Довідник документів).
  2. Розкрийте групу "13 Запити" в групі "Документи податкової звітності".

  3. Виберіть "ДОГОВІР про визнання електронних документів".
  4. Натисніть кнопку "Зберегти зміни".

До речі, таким же чином ви маєте обрати і інші документи, наприклад, звіт платника єдиного податку.

Тепер створіть цей договір. Для цього вам потрібно знати:
  • Номер вашої податкової.
  • Номер ЄДПРОУ вашої податкової.
  • Прізвище та ініціали особи, яка представляє вашу податкову.
Самий простий спосіб - подзвонити в вашу податкову. Можна ще подивитися тут, але тут немає "особи". Номер податкової також можна взнати й в довіднику інспекцій (Довідники / Довідник інспекцій).

Ще вам потрібно вказати документ, на основі якого дієте ви. Я указав номер свого свідоцтва про підприємницьку діяльність. І хоча його відмінили, в податковій мені сказали, що в цьому договорі можна вказати і номер свідоцтва.

Тепер:
  1. Створіть новий документ.
  2. Виберіть "ДОГОВІР про визнання електронних документів".

  3. Заповніть поля згідно з інформацією про вашу податкову та про ваше підприємство. (Поля і зверху, і знизу форми.)

  4. Перевірте документ на помилки (Контроль / Перевірка структури та Камеральна перевірка) й якщо такі будуть - виправте їх.
  5. Збережіть документ.
Під час збереження, програма почне пропонувати вам підготувати документ до надсилання, підписати його, надіслати його і т. ін. Я погоджувався на кожному кроці, і, в кінці кінців, мій договір було відправлено в податкову.

Десь через декілька хвилин мені прийшли:
  • Повідомлення (що документ доставлено)
  • Квитанція № 1 (що документ збережено)
Десь приблизно через добу прийшла квитанція № 2 (що документ прийнято).

Відкривати ці документи - принаймні у цій версії програми - потрібно як текст (правою кнопкою миші на документі і далі "Відкрити як текст")

Якщо ваш договір прийнято, то ви можете тепер створювати, підписувати та надсилати свої звіти. Про це - можливо, в наступних повідомленнях.

Комментариев нет:

Отправить комментарий