7 мая 2014 г.

Important Notice About DV-2015‏ від KCCDV@state.gov

Якщо ви намагалися перевірити результати лотереї DV-2015 1-го травня, має сенс зробити це ще раз зараз.

Чому?

Вчора я та моя дружина отримали листа з адреси KCCDV@state.gov. (Перевірте свою електропоштову скриньку, яку зазначили під час подання анкети на DV-2015).

В ньому зазначено, що 1 травня в них були технічні проблеми й не всі могли перевірити результати належним чином. І тому, навіть якщо вашим результатом було HAS NOT BEEN SELECTED, перевірте результат на сайті ESC ще раз.


Найголовніше у листі:
If you logged into the ESC website on May 1 and saw a notice of selection that did not include your name, or if you saw a notice that you were not selected, you must re-check your status to find out whether or not you were selected.
Мій дуже вільний переклад:
Якщо 1 травня ви - після введення своїх даних (номера, прізвища, року народження) - побачили як результат:
  • Варіант 1: Що вас було обрано, але зазначено не ваше ім'я
  • Варіант 2: Що вас не було обрано
Перевірте результат ще раз.
P.S. Я перевірив нас ще раз. На жаль, ми все ж таки HAS NOT BEEN SELECTED.

Комментариев нет:

Отправить комментарий